Monday, August 3, 2009

shopping

sekarang ni musim mega sale..weh.. gila lah!! adakah patut time2 mega sale camni saya tak dapat gaji semala 2bulan? memang gila.. azab weh.. nak shopping buleh,tapi kena guna duit simpanan yang bukannya menggunung atau membukit pun.. apa cerita duit simpanan pun membatu ja tapi nak pegi shopping pinjam duit simpanan lepas tu -konon-nak-ganti-balik? tipu lah.. its a lie, baby!! bukan selesema baby ye.. itu saya tak gemar..
  • kan best kalau leh berpoya2 macam ni..tapi,apakan daya.. selalu ja pegi shopping mall sekadar mencuci mata..tapi laki ngan perempuan "cuci mata" adalah berlainan maksudnya..
saya: cayang..jum la kita gi window shopping.. cayang: jum la..nak gi shopping apakah..? saya: ala..window shopping lah..orang nak gi cuci mata jek..hiks.. cayang: cuci mata?? sampai ati.. sob3..
  • bagi lelaki cuci mata adalah mengushar2 perempuan cantik..
  • cis! huhu..tak main la nak ushar2 lelaki kacak..sbb lelaki kacak sekarang ni banyak nye gay.. ups..! sorry lah kepada yang kacak tu ye..kalau tak gay pn,player.. eh..player k! buleh jadi player untuk sukan bola sepak ke..bola baling ke..bola keranjang ke.. jangan mudah melatah pulak..
  • oh tidak! saya nak sling bag lah.. dah lama cari..tapi selalu jumpa yang tak cantik..tapi kenapa kalau kat bahu orang lain semua cantik2.. diorang beli kat mana ek? pakai ilmu minyak dagu ke..supaya nampak cantik jek..pkai beg huduh pun saya tetap nampak mereka cantik bergaya mutu keunggulan..huh..
  • gaji..! sila masuk cepat pada hujung bulan ni!! masih sempat untuk shopping yg real punya,yeehaa!!!

No comments:

Post a Comment