Tuesday, December 1, 2009

musim malas

  • nah..saya malas oih....ini bukan musim malas..tapi memang malas nih tak ada musim actually..dia memang da sebati dengan saya..so, tak ada istilah musim malas..saja asalan nak jadikan musim..
  • macam mana malas didefinisikan depends kepada orang tu.. ahh..malas ah nak huraikan satu2 apa yang orang lain fikir.. seeeee...malas nya iii...
  • saya perlukan motivasi..bukan rotibasi..yang tu tak mahu.. pelisss!
  • tetiba rasa nak meluah pulak..apa pasal minah tu macam tu ek..
  • i mean,ada minah sorang ni ntah la nak cakap macam mana..
  • ok,situasinya.....
  • emm,takyah la bagi situasi cakap je terus.. kenapa ada orang yang macam tak puas hati kat kita..yela,memang la kita pun ada juga tak puas hati kat orang lain..tapi bukannya all the time..kn?
  • kenapa kau macam tak puas hati kat aku?kenapa? KENAPA? apa salah aku? aku tak buat apa2 pun..tapi aku tak tahulah if selama ini aku menyakiti hati kau..tapi aku rasa aku tak buat apa2 pun kat kau..
  • dari dulu aku perasan yang kau tak puas hati kat aku..layanan kau terhadap orang lain dan aku adalah berbeda (gedik nak cakap beda in stead of beza) =p
  • kalau aku tegur kau, kau tak laya..kau buat tak tahu saja..macam aku cakap sorang2..kau paham tak perasaan bila kita tanya or nak cakap dengan orang tu dia tak layan..buat macam kau invisible? tahu tak?
  • then, bila dengan orang lain 2,3 saat lepas pertanyaan aku tak dilayan oleh kau, kau layan orang lain dengan riangnya..kau paham tak perasaan aku? then aku anggap kau tak dengar la tadi..so aku nak cakap lagi ngan kau, kau ignore lagi.. LAGI..
  • then waktu lain aku tengah makan, aku pelawa kau makan..aku baru nak pelawa.. "cik,nak...." tak sempat habis ayat aku kau da geleng dengan muka masam-asam-jawa barat-daya tak pandang aku langsung..mungkin kau tak hingin pun nak pandang aku..
  • lepas tu kalau orang lain kau dengan gembira mintak nak..padahal benda yang sama kot...
  • tak apalah...banyak lagi aku nak membebel macam budak 5tahun merajuk orang tak nak kawan dengan dia.. HAHAHAHA..whatevaaa!

  • ok tukar cerita..sambung yang tadi balik..tajuk asal..MALAS..
  • yea..saya ada sangat banyak keja..tapi ya ampunnn..kenapa malas sangat nih?? dulu waktu dilahirkan memang mak salah bagi nama kah
  • patutnya nama si malas kan..bukan macam si ti..tapi si malas..get it?
  • ok yang tu je nak bagi tahu
  • saya MALAS

papaiiii...

No comments:

Post a Comment