Monday, January 4, 2010

kisah hari ini

  • assalamualaikum.. tengoklah.. saya tak pandai nak snap gmbo sendiri.. selebet pulak tu.. bilik pun semak, ya ampun..

  • emm..korang suka makan buah tak? bukannya apa.. sebab sesetengah orang memang tak suka makan buah..tapi saya sangat SUKA makan buah.. any kind of fruit.. i bantai.. asal sedap, and kalau boleh masam2 sket tu, lagi masyuukk.. sampai kak saya cakap "patut la muka masam" T_T

  • buah yang selalu dalam stok adalah 1) oranges, 2) epal hijau, 3) epal merah

  • kalau buah2 lain susah sikit..sebab tak tahan lama.. buah2 dalam stok ni tahan lama, sebab kadang2 peti sejuk kat rumah sewa ni asyik penuh jek, so simpan kat luar..kalau tak, penuh dengan buahan i jek.. sian housemate yang lain kan..

  • nak makan buah pulak, saya suka potong2 buah tu dulu.. sebabnya saya suka makan sambil tengok tv ke, ngadap letop ke..so tangan ada dua je kan..kalau makan yang dah potong tu, senang sikit..lagipun suka amek feel time makan buah,nak menghayati.. hehe.. macam2 lah perangai i ni.. isk3..

  • ha..dah la potong2..susun2 bagai pulak tu.. karya teragong la kononnya..sayang nak makan pulak.. T_T

  • oh..btw, tadi dah gi survey spek.. suka2.. saya dah ada spek! first time nak pakai spek.. alahai kanak2 riang ni..orang lain sibuk taknak pakai spek, dia pulak beria2.. yela, 1st time kan..nanti dah lama2 mesti give up..malas..etc..

  • emm,lebih kurang macam kat bawah ni la..tapi bukan chanel.. and frame dia lain sikit kat tepi tu..saya amek yang paling kodi punya.. 1st time, try2 dulu.. kalau beli mahal2 nanti tak pakai,rugi jek kan..

  • alahai..macam mana la rupa i pakai spek ni.. huhu.. nak beli contact lens tadi tengok 150 1kotak..mak ai.. terus terpadam niat suci murni tu..

  • oh ya..tadi after gi cari spek, saya pegi makan nasi lemak ayam kat Subaidah.. sedap jugak.. ayam banyak, mak aiii.. tak abes..nasib baik ada yang nak tolong abiskan.. *_*

  • tapi,gambar tak menyempat nak snap..dah masuk perut.. huhu.. next time saya snap cantik2 punya.. ;)

  • emm..ok lah.. papaii.. have a good day everyone!

  • p/s: im feeling much better lately.. harap2 ianya berterusan.. ^_^

No comments:

Post a Comment